Så är alltså livet nästintill komplett!

Hurra, hurra, hurra! Glädjen är stor, jag har hittat den sista boken i Christian Jacq's serie Vishetens Sten, eller rättare sagt min mamma hittade den när vi var på second-hand i eftermiddags! Dessutom inbunden och i perfekt skick, jippie!!!
För er som inte har en aning om vad jag dillar om, så föreligger det så att Christian Jacq's böcker är något svårfångade, för att inte säga omöjliga att hitta. Skrev för några dagar sedan att jag lyckats lägga vantarna på hans sista serie, nu är således även serie två komplett, vilken lycka. Jag förstår nu varför mödrar med all rätt har en alldeles egen dag på året. Tack Mamma!!

Lyckades förutom detta även få tag på en relativt ny Peter Robinson-deckare, Kall som graven (2008), för endast 15 kronor. Tillsammans gav jag 35 kr för böckerna och den som är något slängd i matte kan då räkna ut att den tidigare boken kostade 20 kr vilket är lika med major fynd.


Omslagsbild: Sanningens plats
Säger bara: What a beauty!

Kall som graven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0