Bloggarens efterlängtade eko

När man har en blogg så tänker man ibland såhär: "Hmm...undrar om det är någon som egentligen läser min blogg eller halkar folk bara in av misstag och klickar sig sedan febrilt därifrån...?"
Vet ju att min mamma brukar läsa ibland, vilket är väldigt rart, men man kan ju undra.
Svaret kom idag när jag såg att jag hade fått två kommentarer...TVÅ kommentarer, hurra!!! Glädjen och stoltheten blev med ens ofattbar stor om än något pinsam.
Nu kanske man måste börja tänka på vad man skriver och försöka verka intressant och smart, nu när faktiskt någon annan än undertecknad läser. Hmm...nu blev det helt plötsligt en fråga om prestation. Nu blev det med ens lite jobbigt. Ska man börja väga varje ord på guldvåg, bara läsa nobelpristagare och göra sidan beige? Ska man göra livsomvälvande val på grund av två kommentarer??
Nej, jag tror inte det. Jag får nog hålla mig på jorden ett tag till...iaf tills jag är uppe i tre kommentarer.

=) /Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0