Paneb den Ivrige och nya bokfynd!

Efter att ha läst deckare den senaste tiden, så kände jag att det var dags att ta tag i serien Sanningens Plats av Christian Jacq igen, så att jag någon gång blir färdig med den.
Har nu börjat på den tredje boken av fyra, Paneb den Ivrige. Har kommit en bit in i boken och den är väl inte jättespännande, men helt klart intressant.

Var inne på mitt favoritställe när det kommer till att fynda böcker igår, Myrorna. Lovade mig själv innnan att det bara skulle bli en bok den här gången, men icke sa nicke. Fyra böcker hann det bli innan jag masade mig ifrån bokavdelningen.
Denna gång blev det följande fynd:

I djävulens sällskap - Peter Robinson. Ytterliggare en bok i serien om kommissarie Alan Banks.
Friargåvan - Julie Parsons. Enligt baksidan en kriminalroman i irländsk miljö. Verkar lovande.
I cirkelns mitt & Gåtornas palats - Dan Brown. Behöver kanske inte någon närmare presentation.

Samtliga böcker är i nyskick, vilket värmer mitt bibliofiliska hjärta oerhört =)

Friargåvan


Kommentarer
Postat av: Emma

Ah, jag alskar second hand-affarer och loppisar, da behover (oftast) inte planboken satta stopp for ens bokkop! Och det brukar bli maaanga....

2010-04-29 @ 08:44:41
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0