Mellandagsfynd - Saras kap!

Här kommer då mina fynd från våran lilla mellandagstripp!






  En röd hjältinnas död av Qui Xiaolong - Boken beskrivs som en lite udda, annorlunda samt prisbelönad deckare som utspelar sig i Shanghai. Sen tyckte jag att utsidan var så vacker också...

  Sjöjungfrun sjöng sin sång av Val McDermid - Den första deckaren i serien om Tony Hill. Har ju sett Mord i sinnet ett antal gånger och har därför inte läst just deckarna med Tony Hill. Men nu när jag har den första ska det nog bli av i alla fall.

 Äntligen fri & ...ty dagarna är onda av Anne Karin Elstad - Så har jag hittat den fjärde delen, Äntligen fri, i serien om Julie. Nu är det bara den tredje kvar. Ty dagarna är onda är en fristående bok som även den fattas i bokhyllan.

Sen fick det följa med ett antal barnböcker hem också. Blir lite roligare om kvällsläsningen blir lite varierad istället för som nu Mamma Mu sju gånger i veckan...

Till Maken hittade jag inga böcker. Men på Ica Maxi fyndade jag lite också och hittade första och andra säsongen av serien The new adventures of old Christine!

 


/Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0