Tjoho!

Titta vad som kom med posten igår!



Nu är ju inte jag någon professionell bloggare, jag bloggar för jag att jag älskar böcker, så då tycker jag att jag får säga om jag tycker att något är bra. I det här fallet vill jag bara ge tummen upp för mitt favoritförlag, Damm Förlag. De ger ut flera av mina favoritförfattare såson Janet Evanovich, Alexander McCall Smith och Sophie Kinsella. Dessutom så har de alltid roliga, snygga och sammanhängande framsidor till sina böcker. Något jag dock tycker är lite trist, men bara lite, är att de nu har ett nytt utseende på McCall Smiths serie Filosofiska Söndagsklubben, så nya böcker som kommer kommer inte att de ut som de gamla, men men sånt händer.

Ska börja med Det varsamma bruket av komplimanger nu på en gång.

/Bea

 Filosofiska söndagsklubben
Gamla och nya och...
 
Rätt inställning till regn Rätt inställning till regn
...gamla och nya.


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Jag älskar gamla böcker som tex svindlande höjder, har du nå tips om några gamla vackra kärleks böcker? Jätte bra blogg förresten!
//en boknörd

2013-04-03 @ 17:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0