Lästa böcker: April!

I morgon är det första maj så här kommer min resume av aprilläsningen. Även denna månad har det blivit en hel del läst. Jättekul, tycker jag! Och många bra böcker har det varit också. Som läsutmaning denna månad läste jag en bok på engelska, Fallen. Hade egentligen tänkt att läsa fler. Har både City of Bones och Nightshade hemma i bokhyllan. Och jag är jättesugen på att läsa båda. Men det kanske får bli nästa månad!

Sammanfattning av april: 13 böcker, 1 hyllvärmare, 3 författare från min boktolva.

Månadens böcker:
Förvriden - Frida Edman
Mörk jord - Belina Bauer (ljudbok)
Döden i dina ögon - Rachel Ward
Fallen - Lauren Kate (eng)
Feber - Maggie Stiefvater
Född ur kylan - Nora Roberts
Själlös - Gail Carriger
Svart Inka - Ingrid Boström
Midnattsjakt - Susan Krinard
Arizonas bok - Eden Maguire
Bakom murarna - Nora Roberts
Aldrig släppa taget - Holly Goldberg Sloan
Nattens begär - Sherrilyn Kenyon


Månadens roligaste: Själlös

Månadens mest spännande: Mörk jord

Månadens mysigaste: Född ur kylan

Månadens största överaskning: Aldrig släppa taget

Månadens BÄSTA: Själlös


/Sara


Kommentarer
Postat av: Bea

Oj, det var sannerligen många böcker. Här ligger jag i lä!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0