Babbeldrottningen!

Jag har tidigare läst böckerna om Mia i Cabots utgivning, men i och med Babbeldrottningen har jag nu även läst en bok av henne son riktar sig mer till vuxna.

Lizzie Nichols är tjejen som snickrat ihop sin egen collegeutbildning, huvudämne; modets historia, jobbar som chefsbiträde på en vintagebutik och vars stora trut ofta sätter henne i klistret. Efter att ha avlagt examen (eller har hon det?) beger hon sig till England för att träffa sin nya pojkvän. Han visar sig dock vara en bidragsfuskare, så hux flux sitter Lizzie på tåget till Frankrike istället och vinslottet Mirac.

Som jag skrev igår, charmigt, sött och mycket lättläst. En perfekt bussbok med andra ord.

/ Bea
 
 


Kommentarer
Postat av: Mrs E

Jag tyckte bra om Babbeldrottning-serien - finns tre böcker. Bra läsning!

2012-08-10 @ 22:13:51
URL: http://whatyoureadin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0