Underhållande och lärorikt!

En summering som jag tycker passar riktigt bra till sommarnumret utav tidningen Skriva som jag fick av Booked.
Roligast att läsa var helt klart deckarskolan där Kristina Ohlsson, Johan Theorin och Roslund & Hellström bidrar. De två förstnämnda extra roligt eftersom de kommer att diskuteras i min nystartade bokcirkel inom kort.
 
Bra och lärorika tips fick jag också på hur man gör för att få sin bok utgiven för man kan ju faktiskt ge ut den själv! Något som jag ska hålla i åtanke om jag och Bea någonsin kommer tillskott med vårt bokprojekt. För alla bloggare fanns också tips på hur man kan tjäna pengar på sin blogg.
 
Det blir tummen upp för tidningen Skriva från mig. Ska skicka med tidningen till Bea nästa gång vi ses, vet att hon också är sugen på att läsa den!
 
Tack igen, Booked!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0