Boklöften 2012 - uppdatering!

Såg att Pocketlover utvärderat sina årsutmaningar så här långt och tänkte att jag ska göra detsamma.
 
Hyllvärmare: 11/12
Bara en kvar med andra ord och det ska jag väl klara av. Vet redan vilken bok jag ska satsa på också. Det blir sista boken i Jarastavensvandring så klarar jag att avsluta en serie också.
 
Variera min läsning! Följande genres ska representeras: Deckare, historisk roman, fantasy, thriller, självbiografi, klassiker, skräck, chic-lit, science-fiction.
Bara en självbiografi kvar då alltså!
 
Läsa på engelska: 33 böcker så här långt.
Klart godkänt för en som inte läst så mycket på engelska innan.
 
Boktolvan: 13/12
Hade jättemånga bra författare som jag var nyfiken på och de flesta av dem är nu lästa. Frågan är vad jag ska hitta på för namn till nästa år?
 
Hur går det med era boklöften?
Själv har jag redan börjat klura på boklöftena för nästa år. Jag ska fokusera på att läsa klart serier, läsa fler klassiker, våga läsa fler tegelstenar och så klart fortsätta att döda hyllvärmare!
 
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0