Mysteriet på Harbor Street!

Imorse, så fort jag vaknat, smög jag upp och läste klart de sista kapitlen i Debbie Macombers Mysteriet på Harbor Steeet. Det är en mysig liten historia om ett antal karaktärer i det lilla samhället Cedar Cove utanför Seattle. Boken är den femte i en serie, men jag lyckades ändå hänga med bra. I och med att boken är en del i en serie så kastas man in mitt i handlingen, vilket gör den lite svår att summera. Boken slutar även lite öppet så nästa del får jag nog försöka läsa också. 
 
Sammanfattningsvis: charmig, mysig och lättsam läsning. Bra alternativ till att titta på TV. 
 
/ Bea
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Man behöver lite lättsam läsning ibland!

2012-10-06 @ 18:26:34
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0