Utmaning: I bokhyllan!

Finns det något bättre än att starta morgonen med en liten utmaning? Den här har Bokugglan klurat ihop.
 
Så här gör du:
Gå till din bokhylla. Till den översta hyllan, längst till höger. Räkna till din 34:e bok. Om hyllan tar slut så fortsätt till hyllan under och om du inte har 34 böcker, så börja om från ett. Ta ut boken. Fyll i formuläret här under.
 
Titel: I lejonets gap
Författare: Anne Holt & Berit Reiss-Andersen
 
Bläddra till sidan 68 och skriv första meningen på rad 13: - Ett frestande avtal, Konrad.
Sista ordet på sidan 97: aluminium
En sak som finns på framsidan: En port
Tredje meningen i hela boken: Trots att det närmade sig slutet av en lång arbetsdag låg håret perfekt på plats i en elegant om än något omodern frisyr.
Det första ordet du såg på sidan 33: examinerade
Vad tycker du om den här boken: Det var över tio år sedan jag läste boken. Jag köpte den av någon som sålde jultidningar och minns att jag blev ganska besviken. Den var inte alls lika spännande som Saliga äro de som törsta, som jag tidigare läst av Anne Holt.
 
/Sara


Kommentarer
Postat av: Lena

Kul utmaning!

2012-10-30 @ 16:40:02
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0