Angus, thongs and full-frontal snogging!

Det är inte ofta jag sitter och skrattar högt när jag läser, men läser jag Louise Rennisons Angus, thongs and full-frontal snogging, kan jag helt enkelt inte låta bli!
 
I boken får vi följa 14-åriga Georgia Nicolsons hysteriskt roliga dagbok. I den avhandlas allt från killar, kyssar, vännerna till den mer vilda än tama katten Angus. Jag har inte haft så roligt på väldigt, väldigt länge! Dråpligheterna avlöser varandra och jag var tvungen att hejda mig från att inte börja på nästa bok redan nu. Jag beställde nämligen hem boken i dubbelvolym från adlibris, som faktiskt var billigare än Bookdepository denna gång.
 
Att jag bestämde mig för att köpa den berodde på inspiration från en getbookish video från youtube. Jag tror det var Becks som hade med den som en av sina favoritserier. Och nu när jag läst den första boken förstår jag varför. Sen måste jag tillägga att jag tycker titlarna på böckerna är underhållande bara dom.
 
Angus, thongs and full-frontal snogging är första delen av tio. Andra delen It´s OK, I´m wearing really big knickers kommer jag att läsa så snart jag bara får tid!!
 
/Sara
 
Fab Confessions of Georgia Nicolson
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0