A touch of crimson!

Så har jag även testat att läsa en av Sylvia Days paranormal romance-böcker. Och precis som med allt annat jag läst av Sylvia Day så blev jag inte ett dugg besviken.
 
Beskrivning från bokus: Adrian Mitchell is a powerful angel leading an elite Special Ops unit of Seraphim. His task is to punish the Fallen-angels who have become vampires-and command a restless pack of indentured lycans. But Adrian has suffered his own punishment for becoming involved with mortals- losing the woman he loves again and again. Now, after nearly two hundred years, he has found her-Shadoe-her soul once more inhabiting a new body, with no memory of him. And this time, he won't let her go.
 
A touch of crimson är spännande, romantiskt och härligt övernaturligt. Dock inte särskilt unik och dessutom ganska förutsägbart. Men det gjorde inte så mycket, boken levde upp till förväntningarna jag hade satt. Den överraskade inte, men var ändå riktigt bra och jag ser fram emot att fortsätta läsa serien.
 
/Sara
 
A Touch of Crimson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0