Månadens böcker: Augusti!

Augusti har med sina 17 lästa böcker varit en riktigt bra läsmånad. Och många riktigt, riktigt bra böcker har jag också läst. Däremot har det gått trögt med mitt mål att läsa böcker från min oläst-lista som jag sammanställde vid årsskiftet. Det beror helt enkelt på att jag har fått hem så mycket nytt och spännande som jag hellre har läst. Skäms på mig...
 
Lästa böcker: 17 (120/100) (varav tre noveller)
Från oläst-hyllan: 1 (30/50)
Svenska vs Engelska: 8/9
Tegelstenar: 3 (11/5)
Klassiker: 1 (10/5)
Till boktolvan: 0 (8/12)
Avslutade serier: 2 (5/3)
Harry Potter utmaningen: 0 (5/7)
 
 
Lästa böcker
Pojken från Herculaneum- Jan Ljusterdal
Fifty shades of Mr Darcy - William Codpiece Thwackery
The Historian - Elizabeth Kostova
The Elite - Kiera Cass
Fruktans dal - Sir Arthur Conan Doyle
Elden - Maria V. Snyder
Vägen till paradiset - Karl Henrik Karlsson
Berövad - Liz Coley
Insurgent - Veronica Roth
Mine to Possess - Nalini Singh
Once burned - Jeaniene Frost
Dömd till en tidig grav - Jeaniene Frost
Lover Avenged - J.R. Ward
Lover Mine - J.R. Ward
Det svarta hjärtat - Holly Black
Hostage to Pleasure - Nalini Singh
 
Mina favoriter från augusti!
The Elite Elden Insurgent
Mine to Possess Lover Avenged Lover Mine: A Novel of the Black Dagger Brotherhood Once Burned: A Night Prince Novel
 
/Sara


Kommentarer
Postat av: Lena

Oj riktigt många du hunnit med.

2013-08-31 @ 16:03:53
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0