Gårdagens fynd!

Gårdagens lunchbesök på Myrornas bokrea resulterade i följande böcker...
 
 
Switched av Amanda Hocking och Mördande seans av Agatha Christie.
 
Har nu lyckats fånga in ännu en Christie i utgåvan jag samlar på. Det blir längre och längre mellan varven, men det är roligt att ha ett långtgående projekt. Som pricken över i:et fick man ett bokmärke när man handlade. Synnerligen trevlig detalj.
 
Och Mamma, om du läser detta. Observera den nya, orangea ryamattan. Inte trodde du väl att jag skulle köpa något så 70-talsinspirerat? Men sannerligen, det har jag. Den smälter in finfint med de turkosa hurtsarna!
 
/ Bea


Kommentarer
Postat av: Liz

Tack vare ert inlägg där ni tipsade om Myrornas rea så fyndade jag 53 nya pocketböcker där!! Vilken lycka :) Tack för det tipset ;)

Svar: Varsågod! Det blev inget dåligt inköp förstår jag. Kul!
Beas Bokhylla

2013-02-23 @ 14:00:34
URL: http://bokliz.blogspot.se/
Postat av: Lena

Härliga fynd!

2013-02-23 @ 18:00:45
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0