Top Ten Tuesday: 5 februari!

Denna veckan ser veckans topp-tio-lista från The Broke and the Bookish ut såhär!
 
Top Ten Best Bookish Memories (waiting in line for a new release, meeting an author, or some sort of great experience with a particular book that was unlike others)
 
Här kommer min lista, utan inbördes ordning. Jag är inte ute på särskilt mycket bokevent, så det blir mest mina minnen från böcker jag har läst!
 
1. Bokmässan 2012 - Min första bokmässa!
 
2. Känslan jag fick när jag hade avslutat Vampire Academy-serien. Usch vad tomt det kändes!
 
3. När jag och J var och såg sista twilight-filmen på bio. Härlig upplevelse även om vi höll på att skita på oss där ett tag...
 
4. Sandmannen som gjorde mig så imponerad att jag nästan blev mållös! Kepler rules!
 
5. Besvikelsen över filmen Hypnotisören av ovanstående författare. Sämsta bion 2012!
 
6. Alla min fina julklappar som innehöll böcker! Jag älskade allihop!
 
7. Väntan på releasen av Archangel´s Storm av Nalini Singh. Väl värd väntan!
 
8. Det underhållande bokcirkelsnacket kring Femtio nyanser av honom.
 
9. Upptäckten av bookdepository. Min wishlist på sidan är i det närmaste oändlig!
 
10. Till sist vill jag nämna bloggen och allt som hör den till. Alla roliga böcker vi fått hemskickade, alla andra bokbloggar jag regelbundet besöker, kommentarer från våra läsare och en massa annat som hör ihop med bloggandet. Underbart är vad det är!
 
/Sara
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0