Månadens böcker: Juli!

Här kommer rapporten för juli-läsningen! Målet att läsa 100 böcker har jag nu uppfyllt. Räknar man bort de tre novellerna så är antalet exakt 100. Från min oläst-hylla som jag sammanställde vid årskiftet har jag inte läst något nytt. Istället har jag köpt en massa nytt som jag läst....skärpning.
 
Lästa böcker: 12 (103/100) (varav tre noveller)
Från oläst-hyllan: 0 (29/50)
Svenska vs Engelska: 9/3
Tegelstenar: 1 (8/5)
Klassiker: 4 (9/5)
Till boktolvan: 0 (8/12)
Avslutade serier: 0 (3/3)
Harry Potter utmaningen: 1 (5/7)
 
Lästa böcker
De odödligas regler av Julie Kagawa
Kameliadamen av Alexandre Dumas d.y.
Caressed by ice av Nalini Singh
Alice i zombielandet av Gena Showalter
The dream-hunter av Sherrilyn Kenyon
Kråkornas fest av George R.R. Martin
Den gyllene skalbaggen av Edgar Allan Poe
Fakta i fallet Valdemar av Edgar Allan Poe
Flaskposten av Edgar Allan Poe
A touch of crimson av Sylvia Day
Kvinnan i rummet av Jussi Adler-Olsen
Häxmästaren av Saskia Walker
 
Mina favoriter i juli!
De odödligas regler Alice i Zombielandet Caressed by Ice A Touch of Crimson
 
/Sara
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Ser ut att vara en hel del bra där!

2013-07-31 @ 18:32:42
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0