Sjukdomen!

Vid mitt förra biblioteksbesök lånade jag den andra delen i Gardells hyllade serie, Torka aldrig tårar utan handskar. Sjukdomen är en precis lika fantastisk, lärorik och viktig bok som den första boken. Den sista boken, Döden, ska jag låna så fort jag får chansen. Men jag misstänker att det kommer att vara många som vill låna den när den väl kommer till bibblan. Till er som inte läst böckerna, gör det.
 
När jag har läst alla tre böckerna tänkte jag ta en titt på tv-serien.
 
/Sara
 
Torka aldrig tårar utan handskar. 2, Sjukdomen
 


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har redan ställt mig på kö på den på biblioteket, för ett tag sedan faktiskt, och då var jag ändå inte först!

2013-06-01 @ 16:32:29
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Postat av: Elina

Tv-serien tyckte jag var något av det bästa som sänts på tv förra året! Jag hoppas du kommer uppskatta den (såg du förresten när Jonas Gardell var och besökte Babel i samband med serien/första boken (så starkt inslag)?)!

2013-06-18 @ 15:48:57
URL: http://ielinashylla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0