Världspremiär!

Det har blivit dags för något helt nytt här på bloggen. Jag och Judit har satt oss ned för att diskutera Frances Hodgson Burnett's Den hemliga trädgården/The Secret Garden och spelat in detta för er. Vi fick något av en blodad tand, så det dyker förhoppningsvis upp flera framöver. OBS! Vi diskuterar boken i dess helhet, dvs. även slutet. OBS!

 

Hoppas ni finner nöje i detta...det gjorde vi!  =)

Önskar er en lugn och skön långfredag och sedemera en glad påsk! Nu ska jag till kyrkan för körrepetition inför långfredagsmässan.

 

/ Bea

 
 


Kommentarer
Postat av: Sol

Bra gjort Bea och Judit! Tänk va bra det kan bli efter lite choklad :)

2013-03-30 @ 17:10:52
Postat av: Annelie

Fick en stund för mig själv vid datorn. Vilken kul idé att ni diskuterar en bok så här, fick skynda mig o stänga ned ljudet bara, för jag vill inte veta allt, tror jag skulle gilla boken...

Svar: Den är helt klart läsvärd. Kanske inte en fullpoängare, men nära på. / B
Beas Bokhylla

2013-03-31 @ 21:39:20
Postat av: Annelie

Förresten. Har ni sett en blogg som heter a secret garden, helt fantastiska bilder.....

Svar: Den får jag kolla upp! / B
Beas Bokhylla

2013-03-31 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0