Inte min kopp te...

Trots klistermärket som säger:
 
If you liked Fifty Shades, you'll love...
 
Eighty Days Yellow
 
Eigthy Days Yellow
 
 
Jag älskade inte Eighty Days Yellow... och jag tänker inte ens börja rada upp sakerna som jag störde mig på i den här boken. Om jag gillar vaniljglass så är de här boken tutti-fruttiglass med chokladsås, lakritsströssel, grädde och ett litet körsbär på toppen. Den innehåller för mycket av all möjligt. Eller, nej, vänta. Den innehåller alldeles för lite kärlek, eller snarare ingen alls. För första gången på mycket länge har jag påbörjat en serie som jag inte alls känner för att läsa klart. Fyra böcker till av detta... känns inte särskilt lockande just nu.
 
/Sara
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0