Lite lånat!

Jag tog en liten tur till bibblan igår för att hitta boken som står näst på tur i bokcirkeln - Värdshuset av Nora Roberts. Varje gång jag besöker bibblan tänker jag alltid att jag borde gå dit oftare, det finns ju så mycket jag vill läsa. Men samtidigt försöker jag behärska mig och tänka på alla de olästa böcker jag har hemma. Har man tresiffrigt på sin TBR, så har man att göra ändå...
 
Men jag kunde självklart inte hålla mig till att bara låna en bok, så en extra fick följa med, efter ett boktips bland bloggens kommentarer.
 
 
Det blev alltså På Ön av Tracey Garvis Graves som fick följa med hem tillsammas med Värdshuset av Nora Roberts! Jag ser fram emot att läsa båda två riktigt mycket.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Iza

Ska bli kul att höra vad du tycker om dem!

2014-04-30 @ 10:23:27
URL: http://izadoramelodyfrost.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0