Kan det bli för mycket nytt? (Nytt i november)

Nej, jag tror inte det va? Här kommer några bilder på böckerna som hittat hit under november.
 
 
Månadens secondhand fynd:
Mordet i prästgården av Agatha Christie  - När man hittar en Christie till samlingen i den utgåvan som man samlar på, då måste man bara slå till.
Hennes iskalla ögon av Carin Gerhardsen - Nu har jag visserligen inte läst Gideons ring än men ändå...
Alkemisten av Paolo Coelho - Hittade denna superfina illustrerade utgåva och kunde inte låta bli. Nu måste jag bara se till att läsa den också.
 
 
Några recensionsex som hittat hit under månaden...
 
 
...och så några till. Denna gången från Modernista. Tack så mycket för samtliga!
 
 
Denna månaden vann jag en tävling också! Underbart, för det händer verkligen inte ofta. Här och nu av Eva Ludvigsen vann jag på författarens egen blogg och fick den dessutom signerad. Hurra!
 
Från Bookdepository kom lite julläsning i form av The MacGregor Brides av Nora Roberts och Hunk for the Holiday av Katie Lane. Lite julromantik med andra ord. Från samma sajt följde också Crown of midnight med. Boken av Sarah J Maas är uppföljaren till Throne of glass - ett riktigt spännande fantasyäventyr.
 
Och tills sist kom en förhandsbokning från cdon. Captivated by You av Sylvia Day. Fjärde boken om Eva och Gideon i Crossfire-serien.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

hahaha aww xD håller med dig om att det är mkt böcker xD men så länge pengarna går till ngt vettigt och givande så är det nice ^^ böcker är bra! Läser man alla böckerna man köper så kan man aldrig få för många böcker xD

2014-11-29 @ 18:26:59
URL: http://TheRevolt.blogg.se
Postat av: Lena

Ja oj, det var ju en hel del där :)

2014-11-29 @ 22:18:33
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0