Jag klarade det!

Igår kväll kryssade jag för den sista boken på min sommarlista för juni, juli, augusti. Det var första gången jag faktiskt klarade att kryssa för samtliga böcker på någon läslista som jag satt upp. Så nu känner jag mig så taggad att jag kanske till och med sätter upp en höstlista för september, oktober och november. Dock inte med lika många böcker tror jag. För det var ju faktiskt på håret att jag klarade av den... Hrm, får spåna på det lite.
 
Så här såg i alla fall sommarlistan ut:
 
 
Jag försökte göra listan till en blandning över böcker som jag var riktigt sugen på och böcker som jag verkligen behövde ta tag i. Och jag gör nog likadant nästa gång det beger sig.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Boklysten

Många bra böcker i den där högen!

2015-08-29 @ 10:53:19
URL: http://boklysten.blogspot.se/
Postat av: Lena

Bra jobbat och det ser ut som du haft en härlig läsning. Även jag bockade av min sista bok i sommarläsningen i år. Jag lyckades till och med läsa några utöver de jag föresatt mig.

2015-08-29 @ 11:54:35
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0