Månadsrapport: Februari!

Februari är en kort månad, men ändå fick jag otroligt mycket läst. Och riktigt många hyllvärmare också tack vare utmaningen Ta kontroll över bokhyllan!  En uppdatering om hur det gick med mina hyllvärmare kommer lite senare...
 
 
Månadens böcker:
Charmed - Nora Roberts (Donovan Legacy #3)
Enchanted - Nora Roberts (Donovan Legacy #4)
Mord med guldkant - J.D. Robb (In Death #2)
Evernight - Kristen Callihan (The Darkest London #5)
Fall from India Place - Samantha Young (On Dublin Street #4)
Flame - Amy Kathleen Ryan (Skychasers #3)
Rock Courtship - Nalini Singh (Rock Kiss #1,5)
Ni älskar dem inte - Belinda Bauer 
Här och nu - Eva Ludvigsen
The backup boyfriend - River Jaymes (The Boyfriend Chronicles #1)
Stay - Riley Hart (Blackcreek #2)
Pretend - Riley Hart (Blackcreek #3)
Om jag stannar - Gayle Forman
Tango för vilsna själar - Lucy Dillon
Sucka mitt hjärta men brist dock ej - Mark Levengood
Över näktergalens golv - Lian Hearn (Klanen Otori #1)
 
 
Antal böcker: 16
Fysiska böcker/E-böcker: 12/4
Noveller eller kortromaner: 1
Grafiska romaner: 0
Svenska/Engelska: 7/9
Från oläst-hyllan: 12
 
Till kaosutmaningen: 6
Till Nora Roberts-utmaningen: 3
Avslutade serier: 3 (3/10)
Till Spänningsutmaningen: Ni älskar dem inte 
 
Månadens bästa bok: Det blev fyra femmor den här månaden och bäst måste jag nog ändå säga att Evernight av Kristen Callihan var. Hon upphör aldrig att imponera på mig.
Månadens besvikelse: Sämst denna månaden var nog Tango för vilsa själar, men eftersom jag redan var inställd på det sedan innan så blev det aldrig någon riktig besvikelse. Däremot hade jag hoppats att Ni älskar dem inte, skulle vara lite mer spännande och överraskande än den faktiskt var.
Månadens överraskning: Fall from India Place var mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara, och betydligt mer gripande. Oj, vad jag grät. För övrigt så undrar jag vart Mark Levengood varit i hela mitt (läsande)liv. Sucka mitt hjärta... var hur mysig som helst.  Och rolig. Och tänkvärd. Och nämnde jag att den var jättemysig?
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad många böcker du hunnit läsa! Imponerande! :)

2015-02-28 @ 10:33:27
URL: http://jagochminabocker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0