Skam den som ger sig!

Just nu vimlar det av read-a-thons på youtube och eftersom det gick lite si så där sist, så hänger jag på en ny omgång. Den här gången är det #TBRTakedown som gäller och den pågår under första veckan i juni.
 
Under veckan finns fem uppdrag som man ska försöka hinna med.
1. Läs en bok som du haft i över ett år.
2. Läs en fortsättning på en serie.
3. Läs första boken i en serie.
4. Läs en bok utan för din "comfort zone".
5. Läs en bok från din senaste book haul. ( Jag tänker satsa på något jag köpte i maj.)
 
Vi får se om jag lyckas bättre den här veckan och för att göra det krävs att jag prickar av fler än två punkter. Det ska förhoppningsvis inte vara några problem, men man vet ju aldrig...
 
Här kan ni hitta mer info om #TBRTakedown:
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0