November book haul!

Det är visserligen några dagar kvar av månaden och chansen att det skulle hinn trilla in en och annan bok innan tisdag är måttligt stor... men ändå. Här kommer en bild på böckerna som hittat hit under November.
 
 
Av månadens inköp är det faktiskt bara två böcker jag har beställt och det är Sex Criminals och The Shadows. Resten har jag fyndat på second hand och loppis.

Glaskroppar, I de lugnaste vatten och Julie Kagawa-böckerna köpte jag på Återbruket och i dag var jag på Röda Korsets Kupan och köpte resten. Blev extra glad när jag hittade Min mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman. Den var i nyskick och kostade ändå bara 5 spänn. Christoffer Carlsson har jag varit nyfiken på ett tag och plockde med Den osynlige mannen från Salem och boken om Jack Uppskäraren fick följa med då jag funderar på att ha ett Jack the Ripper-tema någon gång. Det finns ju massor av böcker, tv-serier och filmer influerade av honom.

 
Något ni har läst och kan rekommendera?
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Glaskroppar är riktigt bra men ett ganska tungt ämne.

2015-11-28 @ 19:20:15
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Cinnamon

Jag älskar Christoffer Carlssons böcker! De är underbara! Min mormor hälsar och säger förlåt är underbar! Grät som en tok! Men på ett bra sätt.. Julie Kagawas böcker är också riktigt bra! Happy reading!

2015-11-29 @ 00:35:42
URL: http://cinnamonbooks.wordpress.com
Postat av: Cinnamon

Jag älskar Christoffer Carlssons böcker! De är underbara! Min mormor hälsar och säger förlåt är underbar! Grät som en tok! Men på ett bra sätt.. Julie Kagawas böcker är också riktigt bra! Happy reading!

2015-11-29 @ 00:35:44
URL: http://cinnamonbooks.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0