Månadsrapport: September!

Den här månaden var planen att läsa, läsa och läsa! Ändå visade det sig vara omöjligt att läsa lika många böcker från olästhyllan som jag köpte på mig under månaden. Men till mitt försvar...eller något...köpte jag på mig 24 böcker under september. Och det inkluderar både bokmässa, födelsedag och second hand-shopping.
 
Månadens lästa böcker
 
 
**Ej med på bild --> Havskatten av Ann Rosman, Summer Crossing av Truman Capote samt Livselixiret av Sofia Fritzson.
 
Ljudböcker/E-böcker: 7/2 (+1 omläsning)
Noveller eller kortromaner: 1
Grafiska romaner: 1
Svenska/Engelska: 13/9
Från oläst-hyllan: 19
 
Till kaosutmaningen: ....
Till Nora Roberts-utmaningen: 2 (36)
Avslutade serier: 1 (10/10)
Till Spänningsutmaningen: Springfloden av Cilla & Rolf Börjlind
 
Månadens bästa bok: Det blev flera favoriter den här månaden. Kiss of Snow var fantastisk! Men Alla själars natt var också bra samt bokmässefynden Mitt hjärta går på och Deny me if you can!
Månadens besvikelse: Summer Crossing var inte alls min kopp te. Percy Jackson hade jag nog väntat mig lite mer från, men jag ser ändå med spänning fram emot serien.
Månadens överraskning: Alla själars natt. Underbar bok som fått stå oläst alldeles för länge. Nu vill jag kasta mig över resten av trilogin. Men först måste jag köpa dem...
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Visst är det konstigt att det nästan alltid tillkommer fler böcker än man hinner läsa.

Svar: Väldigt konstigt.... :)
Bea, Sara och Judit

2015-09-30 @ 17:42:52
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Maddes bokblogg

Oj vilken hög!

2015-09-30 @ 19:52:17
URL: http://www.bokgodis.blogspot.se
Postat av: Bokprinsessorna

Oj det var en imponerande hög det där. Jag är glad om jag ens hinner läsa ut tegelstenen jag håller på med innan jul kommer haha xD

2015-09-30 @ 19:58:23
URL: http://bokprinsessorna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0