Hur gick det med läsutmaningarna för 2016?

Inför 2016 satte jag upp följande mål för min läsning:
Hur gick det då? 
 
Att läsa 100 böcker fixade jag. Nora Roberts-utmaningen var heller inga problem och Kaosutmaningen gick galant. Till Spänningsutmaningen missade jag däremot en månad och jag avslutade inte tio serier, men väl nio. Så på det stora hela får jag väl ändå säga att resultatet var godkänt.
 
Jag blir inte besviken om jag misslyckas med ett mål utan ser dem mer som motivation. Sedan älskar jag att skapa lister och kryssa för när jag avslutat en bok. Det är det bästa med att ha läsmål enligt mig.
 
Nu ska jag ta och klura på mina mål för 2017. Ett par punkter återkommer nog på den listan. Som att avsluta serier och att läsa Nora Roberts. Det första är nödvändigt då jag startar en massa nya serier varje år och det senare är ett sådant kärt besvär att det knappt ens känns som en utmaning...
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag klarade inte heller alla mål, men jag är inte ledsen för det.

2017-01-02 @ 16:39:27
URL: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0