Bokmässan 2016 i bilder!

Jag är medveten om att jag har bombat er med bilder på instagram över helgen och är ni trötta på bilder från bokmässan kan ni bortse från det här inlägget... För er andra: Här kommer några av bilderna från mässan.
 
 
Jag inledde mässan med att shoppa romantik från Sense of Romances monter. Det blev ett signerat ex av Enchanted ever after, en bok som förlaget tryckt upp speciellt för mässan och som innehöll tre romantiska berättelser som tidigare bara funnits som e-böcker. Jag köpte också ett exemplar av Martine Carlssons Rising from dust och fick även den signerad lite senare under dagen.
 
 
Innan jag skulle till mitt förlags monter för att sälja och signera passade jag på att vila fötterna lite grann och samtidigt höra Mats Strandberg och Jenny Jägerfeld samtala om sina senaste böcker.
 
 
Sedan spenderade jag ett par timmar i Upper Rooms monter tillsammans med Sarah Ödman, författare till serien om Drystoll. En fantasy-trilogi med steampunkinslag.
 
 
Och medan jag stod där var min man snäll och köpte ett signerat ex av Christoffer Holsts senaste bok - Mindfulness för losers! Ser jättemycket fram emot att läsa den. Jag älskade ju Christoffers förra bok, Mitt hjärta går på.
 
 
En annan bok som jag ser fram emot är självklart Sofia Fritzsons När drömmen slår in. Boken släpps först i oktober så jag trodde inte att jag skulle kunna lägga vantarna på den riktigt än. Men när jag kom till HarperCollins monter så var den där! Och Sofia också! Det blev ett signerat ex till och ett välkommet tillskott på romancehyllan.
 
 
Sedan blev det ytterligare några timmar i förlagets monter. Tack till alla er som kom och pratade och till er som köpte ett signerat ex av Ensamvarg. Ni gjorde mig jätteglad!
 
 
Efter en hotellnatt bblev det ännu en dag på mässan för min del. Den spenderades i montern och med lite mera shopping. Så här ser årets bokskörd ut från mässan! Mycket romantik, en del fantasy, lite deckare och så lite inspiration till mitt eget skrivande. Hur ska jag klara att vänta ett helt år innan det är dags igen?
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken härlig bokhög.

2016-09-27 @ 17:23:52
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0