Helgens läsplaner - vecka 4

Jag har tidigare på bloggen beklagat mig över hur svårt jag har att hålla mig borta från Bokus, särskilt när de helt plötsligt har en massa romance i sin lagerrensning. Och den här gången skulle jag verkligen inte köpa något, men ... Ja, det kommer alltid ett men.
 
Jag hittade den fjärde delen, en lite längre novell, i Billionaire Bachelors Club av Monica Murphy. I den avslutande delen får vi följa de tre paren som serien handlat om och se hur deras liv har utvecklat sig. Ett måste i samlingen givetvis :)
 
För er som inte vet vad serien handlar om så sammanfattar serienamnet det hela ganska bra. Tre vänner, tillika svinrika bachelors, slår vad om att de inte kommer att stadga sig. Prissumman för den som tar hem vadet är en miljon. Låt spelet börja... Däremot går det inte så bra för någon av männen och Archer, som vi följer i första boken, hånglar upp sin "bride to be" redan samma kväll som de antar vadet. Sicken otur va. Sedan trillar de dit, en efter en och inser att vad är väl en miljlon när man hittar den riktiga kärleken.
 
Böckerna i serien är ganska korta och passar när man behöver en snabb dos av romantik. Den här helgen läser jag sista boken Intoxicated och lägger en avslutad serie till min lista!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0