Bokbloggsjerka 2-5 mars

Passar på att köra helgens jerka från Annika för att pigga upp en vanlig, tråkig måndag...



"Finns det någon bok som har fått översvallande recensioner men som du själv absolut inte tyckte om?"


En bok som jag spontant kommer att tänka på är Ett öga rött, som jag har skrivit lite om förut. En bok jag läste som kurslitteratur på universitetet. Hade nog hellre läst en fackbok faktiskt. Klasskamraterna hyllade den och jag fattade inte riktigt vitsen med boken. Den gjorde mig bara irriterad...

I er andras jerkor läser jag ofta om Milleniumtriologin. Jag som känt att jag missat något genom att inte ha läst böckerna utan bara sett filmerna. Men nu känns det som om det faktiskt kan kvitta.

/Sara


Kommentarer
Postat av: Boktjuven

Jag tror det var en till som tog "Ett öga rött", faktiskt, men minns tyvärr inte vem.

Postat av: Vargnatts bokhylla

Åh en som skrev om samma bok som jag gjorde! Kan inte heller med Ett öga rött.

2012-03-05 @ 15:14:50
URL: http://vargnattsbokhylla.blogspot.com/
Postat av: Monika

Milleniumtrilogin slukade jag, det var något av det mest spännande jag har läst :)

2012-03-05 @ 17:27:11
URL: http://bokslut.blogspot.com/
Postat av: Sara

Skönt att jag inte var ensam om Ett öga rött då ;)

Monika, ja nu kan jag ju inte låta bli att bli lite sugen på böckerna igen...

2012-03-05 @ 18:51:13
URL: http://beasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0