En ny tvättmaskin och älskade plåtburkar!

För några dagar sedan nämnde jag att det skulle dyka upp en tvättmaskin här på bloggen. Idag har den blivit installerad i badrummet och så här ser den ut!



Det är en supertjusig plåtburk som man ska ha tvättmedel i. Jag älskar den! Fick den i julklapp av pappa. Förutom denna fina burken fick jag även två hjärtformade kakburkar med gamla julmotiv på. Mina föräldrar vet sannerligen vad som gör mig glad!



Den lilla ska jag stoppa marknadskarameller i till nyårsfirandet. Som ni kanske märker har jag en liten svag punkt för plåtburkar. Ska ta kort på min brokiga samling någon gång och lägga upp när det passar.

Önskar för övrigt ett gott nytt år till alla som läser och avlägg inga nyårslöften som är alltför svåra att hålla. =)

Hörs nästa år!

/Bea


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gott nytt år! Jag gillar också fina burkar så jag besökte antikaffären här innan jul och köpte fina burkar till mitt julgodis :) För övrigt har jag bestämt mig för att inte ge några löften, utan att istället sätta upp mål. Det känns bättre att ha några mål att sträva mot än att kämpa med att försöka hålla ett löfte som man sällan kan hålla :)

2011-01-01 @ 16:08:41
URL: http://svagerskorna.blogspot.com
Postat av: UM

Det var sannerligen en snygg plåtburk till tvättmedlet! Vart kan man tänkas hitta en sådan?

2011-01-12 @ 15:45:31
URL: http://ugglanimossen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0