Får det lov att vara en virkad kaka?

Här ska ni få se något fantastiskt gulligt, mysigt och omhuldat...nämligen virkat fikabröd!

Det låter kanske lite torrt, men gå in på den här länken, skrolla ned och inspireras. För det virkkunnige är det bara att sätta igång med egna designer och idéer. Önskar innerligen att jag själv kunde virka. Denna okunnighet är dock något som min mor bestämt sig för att råda bot på. Så vi får väl se vad som händer i framtiden...

http://baraforidag.blogspot.com/search/label/virkat

På bokfronten är det i nuläget rätt så lugnt. Började läsa Dan Browns I cirkelns mitt igår, men insåg efter tio kapitel att jag verkligen inte var sugen på den. Ibland kan Brown bara bli för klyshig. Känner för närvarande inte för att läsa om någon superintelligent, modelliknande superkvinna eller någon vältränad, charmerande ungkarl. Nej, tack!
Har faktiskt lite idétorka när det kommer till att välja bok. Vet inte riktigt vad jag vill läsa, så jag är öppen för alla förslag.


Adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0