Trumvirvel tack!

Nu har det blivit dags att avslöja något som jag har velat blogga om ett tag, men som jag inte vågat förrän sista spiken är i kistan så att säga. Jag och E har ännu inte åkt på vår bröllopsresa. Eftersom vi båda pluggar så har det helt enkelt inte funnits något tillfälle. Men nu till sommaren tänkte vi passa på att åka iväg en sväng. Vi har under en längre tid tittat på stugor i England och när vi en kväll satt framför datorn så såg vi att man även kunde hyra slott. - Hyra slott, det låter ju intressant, tyckte vi. Så nu har vi bokat ett slott för oss och åtta av våra vänner som vi ska bo i i en hel vecka. Hurra! Kanske en lite annorlunda bröllopsresa, men den kommer garanterat bli historiens bästa!

Så här ser slottet, som heter Yannon Towers, ut:


De övriga bilderna på slottet är upphovsrättsskyddade, men så här såg det ut för ett antal år sen.
Bilden är hämtad
här.

Jag har redan inför detta tillfälle införskaffat mig en tweedkjol, men jag får nog slå till på en tweedkavaj också för att riktigt hedra den anglikanska kulturen. Längtar så till juni! Tack alla goa vänner för att ni hänger på!

/ Bea



Kommentarer
Postat av: Lotta

Men shit vad coooolt!!! Jag vill också hyra ett slott! Helst köpa ett slott! Gud vilken härlig bröllopsresa! Vi åker på bröllopsresa i slutet av april vi, börjar längta nu även om det känns ganska långt borta :)

2010-11-30 @ 18:48:46
URL: http://svagerskorna.blogspot.com
Postat av: Boklusen

Vad roligt det låter! Hoppas att det blir en underbar semester!

2010-11-30 @ 20:06:22
URL: http://www.boklusensbokblogg.blogspot.com/
Postat av: Bea

Tack! Det hoppas jag också. Men i goda vänners sällskap kan det väl knappast bli fel. =)

2010-11-30 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0