Dag 12

Nu sitter jag bänkad framför TV:n och tittar på prinsbröllopet i England. Till min stora sorg måste jag ge mig iväg till skolan för ett seminarium om en stund, så jag missar dessvärre större delen av vigseln. Det kanske är lite nördigt och lite väl tantigt men när det kommer till kungabröllop då blir jag rojalist ut i fingerspetsarna. Det är ju mysigt. Önskade att jag var i London nu, det lär ju vara värsta feststämmningen där nu.

Nog pratat om det. Det är dags för fråga 12 i Thirty Days of Books.

Day 12 – A book you used to love but don’t anymore
              
En bok du brukade älska men inte gör längre

Svår fråga. Det man kommer att tänka på är väl kanske böcker man läste när man var barn/tonåring. Jag har väl kanske inte riktigt samma smak nu som jag hade då, men det är självfallet en fråga om mognad också.
Ska jag då ta och välja någon bok eller några böcker så blir det kanske Tvillingarna på Sweet Valley High. Jag läste ett kopiöst antal utav Francine Pascals böcker om de blonda tvillingarna under senare delen av mellanstadiet och början av högstadiet. Nu däremot är jag väl inte så sugen på dem. =) =).

Nu ska jag åter vända uppmärksamheten mot TV-skärmen.

/ Bea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0