Paranormal romance kan man aldrig ha för mycket av!?

Det har trillat in lite böcker den senaste månaden, som jag tror att jag missat att blogga om. Här kommer några av dom.
 
 
♥ Bloodrose av Andrea Cremer. Sista delen i Nightshade-trilogin.
♥ Angel's Blood av Nalini Singh. Har inte läst något av författaren så boken är en ren chansning.
♥ Kiss of the Night  av Sherrilyn Kenyon. Har fastnat i hennes Dark Hunter-serie.
 
Två andra böcker som inte är så romantiska men övernaturliga så det räcker och blir över, har också hamnat i min bokhylla.
 
 
♥ Nattpatrullen av Sergej Lukjanenko
♥ Släktet av Guillermo del Toro, Chuck Hogan.
 

/Sara



Kommentarer
Postat av: Johanna

jag köpte Släktet för ett tag sedan, men gillade inte den när jag läste den så läste inte klart det :/ Funderar dock på att försöka läsa den snart igen för nu vet jag vilken sorts vampyrer jag ska förvänta mig :/

Svar: Jag misstänker att det inte rör sig om de romantiska, godhjärtade och allmänt hunkiga vampyrer som jag har läst en hel del om det senaste. Kanske kan vara kul med lite omväxling?
Beas Bokhylla

2012-07-31 @ 14:37:20
URL: http://boktjejerna.devote.se
Postat av: Johanna

Sv: Då har du helt rätt. Det kan det säkert vara :)

2012-08-01 @ 15:38:40
URL: http://boktjejerna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0