Lästa böcker: Oktober!

Sammanfattning av oktober: 15 böcker, 5410 sidor, 4 på engelska. Inga hyllvärmare denna gången dock och inte heller någon bok till avsluta-serier-utmaningen. Men än finns det tid!
 
Månadens böcker:
Blood magic- Jennifer Lyon
Brobyggarna - Jan Guillou
Monstrets dotter - Kristin Cashore
Överenskommelser - Simona Ahrnstedt
Chanslös - Gail Carriger
Blodets synder - Eve Silver
Själens synder - Eve Silver
Archangel´s Blade - Nalini Singh
Flickan vid glastornet - Erika Vallin
Kärlekens dans - Nora Roberts
Andarnas hus - Isabel Allende
Knocked out by my nunga-nungas - Louise Rennison
Pleasure unbound - Larissa Iona
Längtans ö - Victoria Hislop
Seize the night - Sherrilyn Kenyon
 
Månadens roligaste: Här har jag lite svårt att bestämma mig mellan Chanslös och Knocked out by my nunga-nungas.
 
Månadens mest spännande: Archangel's Blade var riktigt spännande och helt underbar, precis som allt jag tidigare läst av Nalini Singh.
 
Månadens mysigaste: Nora Roberts är alltid mysigt så jag säger Kärlekens dans!
 
Månadens största överraskning: Eftersom jag läst en del ljumma recensioner av Monstrets dotter blev jag överraskad när den ändå var så pass bra som den var!
 
Månadens BÄSTA: Månaden hade tre fullpoängare enligt mig. Archangel's Blade, Längtans ö och Seize the night. Superbra böcker alla tre!
 
/Sara


Kommentarer
Postat av: Lena

Du har hunnit med ett ganska bra gäng med böcker. Brobyggarna och uppföljaren Dandy har jag tänkt läsa framöver. har lite recensions ex som jag tänkt läsa först!

2012-10-31 @ 22:02:27
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Liz

Wow, hur har du hunnit med så många böcker?? Jag är sugen på Brobyggarna, Överenskommelser och Längtans ö.

Svar: Längtans ö kan vi båda rekommendera varmt. Underbar bok!
Beas Bokhylla

2012-11-01 @ 09:33:59
URL: http://bokliz.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0