Oktober bookhaul!

Diverse höstreor har ställt till det lite för mig den här månaden, men vad gör det? Jag lyckades ändå läsa någon enstaka bok mer än vad jag köpte på mig den här månaden och då är ju allt lugnt...
 
 
Så många fina böcker! Jag vet nästan inte vart jag ska börja någonstans... Några har visserligen redan blivit lästa.
  • Wytches, Angelfall och Fem små grisar läste jag i oktober och kan varmt rekommendera.
  • Den sista stjärnan av Nora Roberts är sista delen i trilogin Stars of Mithra som jag hoppas kunna plöja inom kort. 
  • Monster i garderoben av Johan Hilton läser jag i skrivandets stund. En lovande kandidat till augustpriset i år.
  • Saga vol 4 - Är jättepepp på den!!
  • En mörderska bland oss har jag sett fram emot länge. I november ska vi läsa den till bokcirkeln så nu blir det äntligen av!
Önskar nästan att jag kunde slalomläsa alla på en gång, men det skulle så klart bli alldeles för rörigt. Istället har jag massa trevlig läsning att se fram emot, även om det dröjer dagar eller månader innan det bli dags. Och tills dess kan man aldrig ha för mycket att läsa, eller hur?
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken trevlig hög. Agatha Christies fina böcker har jag tänkt köpa fler av. Bornebuschs bok håller jag på att läsa just nu. Verkligen lite smårolig och trevlig läsning.

2015-10-31 @ 16:45:38
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Jamie

Fina böcker! Hoppas du gillar dem :)

2015-10-31 @ 16:50:19
URL: http://bokugglor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0