Månadsrapport: December!

Det har blivit dags för årets sista månadsrapport. Det har varit en angenäm läsmånad med lite spänning, men framför allt mycket romantik. Nu ser jag fram emot januari och ett nytt härligt läsår!
 
 
 
 
Månadens böcker:
Från denna dag - Nora Roberts
Mannen som lekte med dockor - Magnus Jonsson (Hatet #1)
En vinnande hand - Nora Roberts (MacGregor #7)
Kemisten - Stephenie Meyer
Bridget Jones baby - Helen Fielding
Nöd och lust - Nora Roberts (Stars of Mithra #2)
Den sista stjärnan - Nora Roberts (Stars of Mithra #3)
Mer än en blick - Nora Roberts
 
Ljudböcker: 0 
E-böcker: 0
Noveller eller kortromaner: 0 
Grafiska romaner: 0
Svenska/Engelska: 8/0
 
Antal hyllvärmare:  4 (Det var verkligen på tiden att jag kryssade av några...)
Till kaosutmaningen: 1 (28/20)
Till Nora Roberts-utmaningen: 5 (18)
Avslutade serier: 1 (9/10)
Till Spänningsutmaningen: Kemisten!!
 
Månadens favorit: Kemisten av Stephenie Meyer. En bra bok som hade lite av varje. Spänning, mord och romantik!
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Lena

Ser ut som du läst lättsamma och trevliga böcker. Jag har ett gäng Nora Roberts-böcker i bokhylla och jag har tänkt läsa några av dem i år.

2017-01-02 @ 16:41:30
URL: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0