Bokreafynd 2016

Förra året var jag väldigt klok och sparsam md mina köp under bokrean - jag köpte bara tre böcker, vara en var en liten reseguide till Mallorca som vi skulle åka till senare under året.
I år började jag med att lägga en förhandsbeställning hos adlibris, och sedan kompletterade jag med några böcker till under första dagen på bokrean.
 
 


Resultatet blev den här fina högen med tio böcker. De fyra nedersta är till ungdomarna i hushållet, resten är till mig. Tre av mina sex böcker är redan lästa, nämligen Gone girl, Etthundra mil och Sista brevet från din älskade, så de belastar inte oläst-samvetet. Resterande tre har jag höga förhoppningar om.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0