Spännande höst!

Ni som följer oss på Instagram eller läser min skrivblogg har kanske lagt märke till att det börjar hända grejer på skrivfronten. Min övernaturliga kärlekshistoria, som tog sig till final i Harlequins författartävling 2015, har blivit med förlag och publiceras i höst. 
 
Hellre jagad av vargar har dock blivit Ensamvarg ... Jag började nämligen tröttna lite på associationerna till Orups gamla slagdänga. Och även om jag saknar de humoristiska undertonerna den tidigare titeln hade, så gillar jag hur väl Ensamvarg passar in på karaktärerna i berättelsen. För Miriam är en riktig ensamvarg och Jonathan, ja, han är en ensam riktig varg ;-)
 
 
 
Vill ni läsa mer om mina tankar kring skrivande och resan mot utgivning, kan ni göra det på skrivbloggen. Jag och förlaget jobbar vidare med bokmässan i Göteborg som mål. Hoppas vi ses där!
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Vad roligt! Kommer absolut att läsa din bok! :)

Svar: Tack :) /Sara
Bea, Sara och Judit

2016-07-28 @ 16:34:37
URL: http://cinnamonbooks.se
Postat av: Ann

Vad kul! Ser fram emot att läsa din bok!

Svar: Tack! /Sara
Bea, Sara och Judit

2016-07-30 @ 16:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0