Hur gick det med läsutmaningarna?

Precis som tidigare år satte jag upp ett antal läsmål, men som alltid är man mer taggad på målen i januari än vad man är i december samma år. Ändå har det väl gått hyfsat.
 
♥ Minst 10 böcker till Nora Roberts-utmaningen (12/10)
Den här fixade jag. Jag hann läsa tolv böcker och eftersom den här utmaningen kommer att vara ständigt pågående, fortsätter jag även under nästa år.
 
♥ Minst 5 böcker till Agatha Christie-utmaningen (4/5)
Här föll jag lite på målsnöret, men fyra riktigt bra böcker blev det ändå.
 
♥ Avsluta 10 serier (7/10)
Den här är alltid lika svår och jag hade en bit kvar i år. 
 
  • Billionaire Bachelors Club - Monica Murphy 4/4
  • Darkest London - Kristen Callihan 7/7
  • Nighthuntress - Jeaniene Frost 7/7
  • Captive Prince - C.S. Pacat 3/3
  • Surrender - Maya Banks 3/3
  • Anna Holm - Birgitta Bergin 3/3
  • The O´Hurleys - Nora Roberts 4/4
♥ Läsa 75 böcker (95/75)
Några kortare ljudnoveller gjorde att jag till slut klarade målet med råge. Men tresiffrigt blev det inte år och förmodligen inte under nästa heller.
 

♥ Läsa 12 av nedanstående författare till Boktolvan. (7/12)

Det blev strax över hälften. Inte mer...

  • Stephanie Laurens
  • Caroline Linden
  • Anna Todd
  • Martine Carlsson
  • Julia Quinn
  • Jacquelyn Frank
  • Clare Mackintosh
  • Sarah Morgan 
  • Susan Mallery
  • Astrid Ahlberg
  • Kasie West
  • Victoria Connelly
  • Alexandra Potter
  • Kelley Armstrong
  • Courtney Cole

 

Boktolvan var svår att få till i år, annars är jag nöjd. Hur gick det för er med läsmålen?

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Lena

Gick ju bra i de flesta av dina utmaningar. För mig var det första gången jag lyckades pricka in alla i Boktolvan. Gott Nytt År!

2017-12-31 @ 17:04:55
URL: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0