Filmen Everything, everything

Minns ni boken jag tipsade om för inte så längesen, som på svenska heter Ingenting och allting av Nicola Yoon? Den kommer snart somo film, för varje duglig ungdomsroman blir ju film nuförtide (inte för att det är en dålig sak). Här är trailern! Med möjligen lite för mycket info om storyn, men jag var inte medveten om att filmpremiären var så nära som nu i vår. Det gläder meg att se att skådespelarensemblen består av mycket bra skådisar som jag tidigare sett i andra filmer och tyckt om, och de verkar passa som Maddy och Olly, och särskilt Maddys mamma. Ser fram emot att se hela filmen!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Yrsha

Boken är nog en sådan som jag har skrollat förbi utan att ha riktigt veta vad den handlar om. Efter att ha sett trailern blev jag riktigt sugen på att läsa boken (och se filmen såklart)!

2017-02-17 @ 13:23:15
URL: http://haveyoureadthisone.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0