Månadsrapport: Maj

Den här månaden blev det fem fysiska böcker, men jag hann också med tre ljudböcker under min provtid på Bookbeat. 
 
 
Ej med på bild av de fysiska böckerna: Monstret i natten (som jag lånade av min son) 
 
 
 Ljudböckerna:
 
En sax i hjärtat En sån som du Och varje morgon blir vägen hem längre och längre 
 
Månadens böcker:
Mer än ord - Nora Roberts
Utan återvändo - Nora Roberts
En sax i hjärtat - Marie Bengts
En sån som du - Gillian Flynn
Och varje morgon blir vägen hem längre och längre - Fredrik Backman
Hemligheter små - Christina Schiller
Kings rising - C.S. Pacat
Monstret i natten - Mats Strandberg, Sofia Falkenhem
 
 
 
Till Boktolvan: 0 (3/12)
Till Nora Roberts-utmaningen: 2 (5/10)
Avslutade serier: 1 (4/10)
Goodreads reading challenge: 8 (32/75)
 
Månadens bästa: Den här månaden står det mellan Hemligheter små och Kings rising. Två ganska olika berättelser, men som båda väckte mycket känslor hos mig. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0