TellUs 2017 Bok- och berättarmässan

Den 2 december är det dags för årets bok- och berättarmässa på Linköpings stadsbibliotek. Där kan ni möta författare som Emelie Schepp, Sara Lövestam, Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren, Jenny Jägerfeld, Björn Ranelid, Simona Ahrnstedt med flera.
 
Det medverkar även över åtto utställare med montrar/bokbord. Ni hittar mig i monter 46 tillsammans med Sofia Fritzson och Christina Schiller. Vår utställning kommer gå i kärlekens tecken och du har chansen att fynda romance både till dig själv eller för att ge bort som julklapp. För det finns ju inget som slår en signerad bok under granen, om ni frågar mig ;)
 
 
 
Mässan har öppet mellan 10-16 och har något för alla vare sig man gillar romantik, deckare, fantasy, biografier m.m. För fantasyälskare rekommenderar jag panelsamtalet "Fantastisk fantastik" där ett gäng fantasyförfattare från Östergötland diskuterar under ledning av Ewa Broberg. 
 
På samma scen pratar även Simona Ahrnstedt om romance, feminism, kroppspositivism. Missa inte det!
 
 
Har ni vägarna förbi Linköping kom gärna och säg hej, så lovar jag att bjuda på godis :)
Hoppas vi ses!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mariette Lindstein

Följer dina boktips. Synd att man inte är i Linköping för er bokmässa. Men 24 januari kommer jag faktiskt till Linköping. Jag ska vara nästan en hel dag på en skola där eleverna i en klass just nu läser Sekten på Dimön som studielitteratur.

2017-11-27 @ 08:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0