Månadsrapport: Oktober

En ganska lagom läsmånad. Den började bra, med stor läslust för att övergå till en mer seg och trött månad. Det har varit mycket förkylning, hosta och andra saker som tagit orken från mig. Skrivandet har till följd av det också gått dåligt. Däremot har de böcker jag läst överlag varit väldigt bra. Och det är tur det. Annars hade de nog inte blivit mycket läst alls. Sex böcker landade jag på till slut. En ljudbok, en e-bok och resten en mix av recex och bokmässefynd!
 
 
 
Månadens böcker:
 Kalla mig Amanda - Josefine Sandblom
När äventyret väntar - Sofia Fritzson (Systrarna & Kärleken #2)
Without a Trace - Nora Roberts (O´Hurleys #4)
Ingenting och allting - Nicola Yoon
För oss är natten ljus - Christoffer Holst
Bortanvinden - Frida Hallberg
 
 
 
Till Boktolvan: 0 (6/12) Den här utmaningen går fortsatt trögt, skärpning...
Till Nora Roberts-utmaningen: 1 (11/10)
Avslutade serier: 1 (7/10)
Goodreads reading challenge: 6 (77/75)
 
Månadens BÄSTA: Ett väldigt svårt val denna månaden... Jag älskade För oss är natten ljus, jag älskade Ingenting och allting. Dessutom garvade jag nästan ihjäl mig åt Kalla mig Amanda...
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Ser ut som trevliga böcker. Christoffer Holst bok vill även jag läsa.

2017-11-01 @ 17:35:04
URL: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0