Bokbloggsjerka: 27-30 juli!

Vilken är den bästa respektive sämsta bok du hittills har läst i år?
 
Så lyder helgens fråga från Annika. Lite svårt tycker vi då det blivit en hel del riktigt bra böcker i år.


Sara
Bäst - Jag får nog ändå lov att säga Eldvittnet av Lars Kepler. Även om Själlös, Delirium och Yttersta offret inte kommer långt efter.
Sämst - I det sista regnet av Janesh Vaidya. Getingboet var också ett riktigt bottennapp...

Bea
Bäst - Svårt jag har läst många bra böcker hittills i år tycker jag. Om jag ska välja en så blir det nog Längtans ö av Victoria Hislop eller Den trettonde historien av Diane Setterfield.
Sämst - Här håller jag med Sara,  I det sista regnet var ingen hit.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0