Nya böcker på en hylla, vilken glädje de kan fylla!

Som jag nämnde som hastigast i förbifarten häromdagen, så var jag på mellandagsrea på en utav mina favoritställen att köpa begagnade böcker på.
Jag och E kom dit flera timmar efter att det hade öppnat och trodde att vi skulle finna bokavdelningen helt utlänsad. Som tur var var den inte det, så några böcker blev det som följde med hem. =)
Min mor och yngre syster hade varit där då det öppnade och de hade knappt kunnat ta sig fram. När vi kom var det knappt en kotte...ja, det var ingen trängsel i alla fall.
Dessa inköp blev det denna gång:



Sophie Kinsellas Karriär och köksbesvär.
Frank McCourts Magistern. Den tredje och avslutande delen i hans självbiografiska svit som började med Ängeln på sjunde trappsteget.
Bodie och Brock Thoenes tre första delar ur serien Sionsarvet, Jerusalems vaka, Dånet från Jerusalem och Jerusalems hjärta.

En mycket lyckad runda måste jag säga!

/ Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0