Fem snabba med Johanna!

Denna veckan har det blivit dags för Johanna att vara med i Fem snabba med...
Här kan ni följa Johannas bloggande!





Namn: Johanna
Gör om dagarna: Fotograferar, är med vänner, målar, mm.

Fem snabba!
Läser just nu:
Beautiful Dead - Arizonas bok av Eden Maguire.
Författare jag gillar: Maggie Stiefvater, Stephenie Meyer, Becca Fitzpatrick, mm.
Läser jag helst: Jag läser romaniska böcker, även fantasy. Gillar inte deckare, även fast det är lite mysterier i många böcker jag läser. Men inga kriminalgåtor.
Ett bokminne: När jag läste Djävulens märke av Magnus Nordin. Jag var så inne i den att jag blev helt förstörd när en av karaktärerna dog. Det var så hemskt! Så efter det så tog jag en paus från den boken i två veckor, fast jag inte hade läst mer än halva. x)
Ett boktips: Frost av Maggie Stiefvater och Genom dina ögon av Stephenie Meyer.


Tack Johanna för dina svar. Vill du som läser detta också vara med är det bara att skicka svar och bild till [email protected]

/ Bea och Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0