Bokbloggsjerka 10-13 augusti!

Äntligen helg och det innebär en ny jerka från Annikas blogg. Den veckan lyder frågan så här:
 
 
Vilka böcker tänker du inte läsa och varför? Ge exempel på tre stycken
 
Sara

1. Brott och straff - enligt maken, en bland dom sämsta böcker han läst. Har hört dom som älskar den och dom som hatar den, så det är nog antingen eller som gäller.
2. Snabba cash - eller liknande böcker av Lapidus. Inte min sorts böcker helt enkelt.
3. Egoboost! : Blondinbellas överlevnadsguide för unga tjejer - För det första kan jag väl inte räknas som ung längre, och för det andra så är jag inte mycket för självhjälpsböcker.
 
Bea
 

1. Samtliga böcker i Stieg Larssons Millenietrilogi. Först missade jag helt enkelt vågen, sedan hörde jag talasom att de var väldigt brutala, så det blev ingen Lisbeth Salander för mig.
 


Kommentarer
Postat av: Louise

Brott och straff är nog väldigt svår och som du säger, antingen älskar man den eller så hatar man den. Själv älskar jag den, även om jag kan förstå varför man hatar den också ;)

2012-08-13 @ 12:35:32
URL: http://bokenartankensbarn.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0